torsdag, juli 14, 2005

anna kom tillbaka!



Which O.C. teen character stereotype are you?
brought to you by Quizilla




The Rebel - Anna


Men hon har fått en roll i Entourage så hon stannar nog i Hollywood ett tag. Entourage är ganska bra. Blir nog nya besattheten i väntan på nya OC och Lost (gäsp). Den och Nip/Tuck.

Min mage har pajat idag, så jag åker till Umeå imorgon. Att vara i Stockholm utan att kunna njuta av god mat eller alkohol eller vadsomhelst där man inte kan ligga i fosterställning, är lite som en parad med cirkusfreaks då man inte har någon kamera.

Nu har jag snott åt mig en Buck 65 jag inte lyssnat på så mycket än och ooohhh vad bra. Jag hatar att jag är så dålig på att samla på saker jag tycker om, såsom Buck. Det blir mest ibland när jag råkar komma på att jag ska söka på DC och hittar nåt random (oftast är det ju ingen som har). "Köp skivan då" kan man tycka (men svaret blir nej, för det var ju därför jag skaffade iPod och dator, så jag skulle kunna rationalisera bort en massa onödig plast). Men Buck är i alla fall bra.

Apropå bra: shit vad snygga kläder Kim Jones har fixat för Umbro i höst:
www.umbrobykimjones.com

1 Comments:

Blogger Viktorov said...

Haha. Jag vet inte så mycket om Anna ännu, jag har nästan bara sett säsong två och lite lite av ettan. Konstigt, jag vet, men jag har time:at allting på vhs. Så snart ska jag se från början.
Det var kul att du också gjorde quizzet! crtl + c rules!

torsdag, 14 juli, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home