söndag, juli 31, 2005

hit med lite farligheter

Tre saker jag helst äter:
-gazpacho
-meze
-... och efteråt: bikarbonat (mot syran, people. SYRAN)

Tre saker jag gör på fyllan:
-håller låda
-bjuder på stulna mandarinapelsiner
-komponerar technolåtar i mobilen i väntan på tunnelbanan från liljeholmen

Tre saker jag gör på bakfyllan:
-vaknar sjuuukt tidigt
-sladdar med cykeln för att impa på brollan och slår upp hela armen
-tittar på newlyweds

Tre cleana plagg:
-jedi-koftan
-pennkjolen
-blusen, bylsiga blusen

Tre saker du vill ha:
-ny dator (no more carrie bradshaw-klickande på vita iBooken)
-information om liz hurley-dieten (cherry, det kanske tar kål på bysten!)
-paul & joe-skorna, hurså?

Stockholm, jag har väntat länge nog nu. Imorgon kommer jag.

4 Comments:

Blogger cherry said...

jag trodde att jag gick igenom matsedeln sist? men ok: ett äpple om dagen + fritt intag vatten. du bestämmer själv när du vill äta äpplet. skönt med flexibilitet!

vad är det för fel på iBooken förresten?

måndag, 01 augusti, 2005  
Anonymous Sara said...

Prita.
Du är en mästare på ord.
Ring mig så fort du ser mig här, jag har inte ditt nya nummer tydligen.
/Sara (som inte längre bor på Södermalm)

måndag, 01 augusti, 2005  
Blogger Brita said...

ett äpple om dagen är precis lagom. har aldrig trivts med den där stressen kring att skaffa föda, nu går det på tre sekunder och bara en gång om dagen- fantastiskt!
vad gäller iBooken är den flawless och vi har älskat varandra i mer än ett år nu, följts åt på resor, myst i soffan, men jag känner att jag behöver mer (större skärm) och det är dags att släppa taget. även om jag ser ab-fab ut med den.

måndag, 01 augusti, 2005  
Blogger Des said...

Carrie hade aldrig en vit iBook, förutom vid fotograferingen till bokomslaget. Den uppmärksamme kommer också ihåg att äpplet var rosa, carrie-customized iBook alltså. Men sen gick hon hem och skrev på sin gamlagamla powebook igen.

onsdag, 03 augusti, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home