torsdag, juli 28, 2005

kalla mig Gry Forsell (she got some big-ass titties)

...och min tonfisksallad tog ungefär en timme att tillverka eftersom jag halvvägs in i processen råkade kasta ett getöga på bäst före-märkningen på sambal oeleken (som jag redan blandat i) och den var nångång TVÅTUSENTVÅ! Öppnade munnen för att kommentera kylskåpsstädningen (the lack thereof) i detta hushåll, men stängde den snabbt igen efter en snabb kalkyl över hur väl det skulle emottagas (inte alls) av mama.

Så gjorde jag en ny sallad och kollade på en dokumentär om tullpolisen på Arlanda och dess hundar. En snubbe ropade vid ett tillfälle "milda makaroner" och jag funderade lite över hur gamla folk tillåter sig själva att bli innan de säger upp sin Kalle Anka-prenumeration.

Så har jag funderat lite kring det här med bröst. Stora bröst och hur man blir av med dem.
Vad tror ni, kan man banta bort ett par enorma (E-kupa) boobies?
Jag tror inte att man kan, men Jacob berättade om en tjej från Härnta som drabbades av anorexi och vips var hennes gigantiska balobas historia.
Hur ska man göra om man inte vill dra på sig någon sorts självsvälthelvete a la Lindsay Lohan?
Förut räckte det med att jag slutade med p-piller men nu har de liksom växt fast.
Ni säger "jogga" jag säger "kan inte för det känns som att mina bröst ska lossna".

Och jag vet inte om ni redan gissat men mitt ambitiösa skrivande idag beror såklart på att jag har en Spraytext att leverera. Jag skulle vilja ha en diagnos för det här syndromet att jag när jag har ngt viktigt att göra mest bara ägnar mig åt strunt. Herregud hur ska jag klara skolan har jag tänkt det?

3 Comments:

Blogger cherry said...

återkom om du kommer på nåt vad gäller brösten. väntar med spänning!

jag länkar till dig. är det ok? räck upp handen om inte.

fredag, 29 juli, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

här ska inte bantas bort nát. vi väntar tills vi är fyrtio, och dá áker vi till brasilien och opererar brösten (silvia brukar operera sig i brasilien. det är roligt. B är dessutom ett riktigt operationsland. med samba!). förminskar dem alltsá, no silikonpupper. och jag har inte ens hälften sá stora som du. hur har jag mage att klaga?
okej, jag vet att du vill bli av med dem nu och inte om tjugo ár, men jag vill bara peppa: HEJA LOVISAS OCH BRITAS BRÖSTOPERATION ÁR 2022!

fredag, 29 juli, 2005  
Blogger Brita said...

cherry: YES! kanske, om du har tur, kan du om du är riktigt tyst när fullmånen lyser, höra klicket av tangenter som länkar från mig till dig...

lovi: haha. men man måste ju (post-op) sova med en ful sportBH (jag lovar den är Better Bodies) i typ tre år efteråt. vem ska älska oss då?

lördag, 30 juli, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home