torsdag, juli 28, 2005

Pagemaker


Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så han kan klippa till min nya frippe. Jag fick nämligen för mig att "en page går i ett nafs med hjälp av en spegel och Gilette Venus". Och det gick, men i nacken är det typ tre centimeter längre och det verkar inte vara fysiskt möjligt att korrigera det från min vinkel (framifrån, haha).
Så fasan får rycka in.
Snart ser jag ut som Nicole.
Plus några kilon.
Minus det hemska kalifornska modet (på bilden ok, men Juicy Couture- stick å brinn).

5 Comments:

Blogger cherry said...

right back at ya!

smått besviken här på saltvatten-sprayen. känns liksom kladdigt, inte så fresh.

torsdag, 28 juli, 2005  
Blogger Martin said...

?!!?!??

torsdag, 28 juli, 2005  
Blogger Brita said...

cherry: inte kladdigt- sträääävt.

torsdag, 28 juli, 2005  
Blogger kick ass said...

jag klippte lugg med samma verktyg på norska by:larm 2004

det blev en kul kväll!

kanske kan du se det som ett omen..

fredag, 29 juli, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

du kommer att bli SKITASNYGG!

fredag, 29 juli, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home