tisdag, juli 19, 2005

som viktor sa: ctrl+C rules!

THREE NAMES YOU GO BY:
1. Britzorz
2. Brittis
3. Brittski

THREE SCREEN NAMES YOU HAVE HAD:
1. ol dirty brita
2. babusjka
3. britaaa

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. beige shorts med pressveck
2. vit v-ringad t-shirt som luktar gammsvett
3. svart chantelle-BH (it may be a detail but its a Chantelle!)

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS (at the moment):
1. vapnet!
2. daft punk (lyssnade på discovery när jag cyklade från västerslätt hem till fridhem kl två inatt- bästa)
3. M.I.A

THREE OF YOUR FAVORITE SONGS (at the moment):
1. nothing better - the postal service
2. ge dom våld - vapnet
3. your brother is my only hope - eurosport

THREE CAREERS YOU'RE CONSIDERING:
1. proffsig ordexpert (copywriter)
2. beteendevetare
3. syslöjdslärarinna

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. Nueva York
2. Barcelona igen
3. Argentina och Patagonien

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A BOY:
1. tycker Kazmierska är dum men snygg
2. njuter av att bära tunga saker
3. tar plats i klassrummet

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A CHICK:
1. tröstshoppar dyra hudvårdsprodukter
2. har svårt med självbilden
3. älskar klackskor

THREE CELEB CRUSHES:
1. Han som spelar Huntzberger i Gilmore Girls, Matt Czuchry
2. Jess i samma serie
3. Thomas Rusiak (haha)

THREE THINGS THAT SCARES YOU:
1. Ensamhetn
2. Att mamma eller pappa ska bli dementa och inte kunna ta hand om sig själva
3. Varulvn

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given):
1. gemensamma intressen såsom mode och Linda Rosing
2. att man förstår varandra vad gäller rädsla för varulvar, tex
3. pepp och stöd

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO YOU:
1. charm
2. kläder
3. finmotorik

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. skriva
2. sy
3. städa

5 Comments:

Blogger kick ass said...

shitpomm(es)fritt!
å nu måste jag också göra 3 saker

martin löf-nånting (din kompis) tipsade mig om din blog, vilken tur, för jag gillar den så mycket

tackskaruha!

tisdag, 19 juli, 2005  
Blogger Martin said...

jag håller med frökens kick ass.
din blogg är outstanding bra.

jag kanske önsketänker: men är det itne jag som introducerade Britzorz till världen (och främst dig).

tisdag, 19 juli, 2005  
Blogger Brita said...

martin- absolut! eller, jag har ju blivit kallad det bakom min rygg ganska länge, så jag vet egentligen inte. tror johan och jacob använder det sinsemellan.

kick ass- nu ska jag läsa din lista!

onsdag, 20 juli, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

Men RÖV! Jag máste göra om mina three questions. Jag kan ju inte engelska. Jag fattade frágan fel, haha. Máste republicera den sen. Det var ju DÄRFÖR jag skrev om Anne B. HA!

Du är bäst!

torsdag, 21 juli, 2005  
Blogger Martin said...

Det betyder isf att det var johan eller jacob som var först med britzorz, yeeaaauuurrrgghhh....
hönan eller brita - vem vet? lil jon vet!

fredag, 22 juli, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home