måndag, augusti 29, 2005

doktorn kan komma



Ledig!
(Eller? Jag är fortfarande osäker eftersom ingen av mina klasspersoner kommenterat detta, men det står i schemat att lektionen är inställd och då tänker i alla fall inte jag gå dit.)

Nu har jag ganska länge suttit och filat på ett inlägg som bara blir tråkigare ju mer jag försöker få det att inte vara just det, så nu skriver jag det bara i punktform helt enkelt:

-plötsliga tonårsfinnar i pannan
-förmodligen pga magen
-vad göra då jag inte kan operera mig själv?
-dr hauschka
-fixade slät hy igen på tre dagar

Med andra ord: Dr Hauschka is tha BOMB.
De fina är att de har en liten plåtlåda med prova-på-kit som kostar 140 spänn på c/o sthlm. Det enda jag har att klaga på är att de inte tycker att man ska ha nattcréme "för att huden ska få andas under natten", vilket är bullshit eftersom huden andas ännu sämre då den torkat ihop till en sorts läderkvalité.

Det var tonårsfinnar. Nästa vecka lär vi oss gå ned i spagat.

2 Comments:

Anonymous Isabel said...

Har precis beställt Dr.Hauschkas handcreme, och hoppas att den ska rädda mig i höst! Förresten så betyder Haus(ch)ka Roligt på finska, och det kan ju vara... kul!:)

tisdag, 30 augusti, 2005  
Blogger cherry said...

ok det känns lite insnöat att sköta all kommunikation på det här sättet, men kan du ses på fredag?

onsdag, 31 augusti, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home