onsdag, augusti 10, 2005

kändis x2


Fantastiskt.
Allsången var över förväntan. Vi tjöt av glädje när vi tilldelades våra platser: bakom Chringlan Lindarw.
En sådan välsignelse.
Att synas med Lyftet i samma TV-ruta, det är stort, större än dig och mig.
Man ser mig ovanför benan på killen bredvid CL. Lovi bredvid.
Vänner som satt hemma vid TV-rutan kunde vittna om att jag stirrat rakt in i kameran. Titta på reprisen på fredag du också och känn mina ögon penetrera din själ.
Hallåan Jovan Radomir fotade Raggadish-killen (jättebebisen) med sin mobilkamera, hehe.

Kolla här då, jag har en namne som bloggar och namedroppar mig. J hittade det när han googlade mitt namn:

tomrummet.blogspot.com
Klicka på "maj" och scrolla sedan ner tills ni hittar mitt namn.
Pretty groovy, huh?

Handsomeboy Technique - Quiet Place på repeat!