måndag, augusti 22, 2005

mon dieu


Hej, här är min klass på Berghs hemsida.

Jag siktade på den tråkigaste beskrivningen då vi fått ständiga uppmaningar om att "Skämta inte till det, det är ingen kontaktannons!" vilket det verkar som att det bara är jag som lyssnat på. Annars hade jag ju lätt briljerat med mitt deltagande i SM i dubbelhopprep typ -92 (då vi visserligen kom sist, men ALLA vet ju att det var Hanna Petterssons fel!).

Så vill jag prata lite om Daniel Nylén, allas vårt favorit-as. Från säkra källor har det nått mig att han tjänar MINST hundra laxar i månaden.
Hundra. Laxar.
Är Nyhlén det nya Persson? Verkar så.

9 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Daniel Nyhlén, Daniel Nyyyyyhléééééén, ge mig dina laaaxar!

Du, mäktigt. Det är KING att ni har en sån där sida. När du berättar om dina klasskompisar kan jag snabbt som ögat klicka mig in på sidan och se hurdana de verkar vara; töntiga, överklassiga, flitiga, glada.

måndag, 22 augusti, 2005  
Anonymous Isabel said...

Daniel Nyhlén har raggat upp mina två klasskamrater (killar) på Kharma. Jag kan ana att han är rätt tät som du säger, för han hade tydligen bjussat hela kvällen. Det visade sig att han ville ha en av dem i säng, och när min klasskamrat snällt avböjde erbjudandet blev Nyhlén sur. "Vet du vem JAG är, din jävla lallare" ska han tydligen ha sagt och rasande gått därifrån!

Lite high quality skvaller i Daniel-anda från mig!

måndag, 22 augusti, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

Ooooh, han ÄR ett as! MERA INSIDE-INFO, Isabel!

måndag, 22 augusti, 2005  
Blogger Martin said...

Daniel har även raggat på en av mina vänner (läs tagit på hans lår), sen dess bär jag alltid Expressens bidrag till nittitalet: rör inte min kompis-knappen

måndag, 22 augusti, 2005  
Blogger kick ass said...

urs vad han ser ut





förresten,
var ska jag gnälla av mig om jag tror att jag kommer missa diplo på xl i slutet av augusti?
det är ju underbart att han kommer hit, får man verkligen klaga då?

tisdag, 23 augusti, 2005  
Blogger Jacob! said...

Man får inte gnälla: man bara går dit!

tisdag, 23 augusti, 2005  
Blogger Brita said...

hkick ass: vad har du för ursäkt?!

onsdag, 24 augusti, 2005  
Blogger Martin said...

Ja, va fan har du för ursäkt?

torsdag, 25 augusti, 2005  
Blogger cherry said...

rör mig mot huvudstaden till helgen. fancy a drink?

torsdag, 25 augusti, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home