torsdag, augusti 04, 2005

Who you know fresher than Hov'? Riddle me that


Alltså Fade to Black.

Timbaland i studion, hans bastanta kropp knyckandes i takt till beatet likt en kalkon, sippandes på en treliters jordgubbsmjölksförpackning (som nästan var tom! haha).
Ghostface i badrock som får hjälp av Slick Rick att hänga på sig allt sitt guld som fiskas upp ur en LV-väska, IKEA-size.
Jay-Z hemma hos Rick Rubin och hans uppstoppade djur: "When was the last time you seen a bison in a niggas studio?!".
Jay och R Kelly som två galna eskimåer i vita dunjackor, vita mössor, vitt allt.
Perfekt.

Och jag läste ut Låt den rätte komma in idag i ett svep, efter att J köpt en ny åt mig då jag glömde brorsans ex hemma hos Hana.
Sorgen som kommer över mig då jag avslutar en bra bok räcker ofta till en tår eller två. Nu bölade jag dock så väggarna darrade, glasrutor sprack. Är fortfarande lite sorgsen. Inte för att det var särskilt sorgligt, egentligen. Jag har lite svårt för avslut bara. Det och ensamma människor (hu).

Jag har även flyttat en massa tunga möbler för att feng-shuize the livingroom, plus att jag lossade på ett råhårt lock på en burk.
Ridå.

1 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Ráhárda lock pá burkar är grejer jag aldrig lyckas forcera. Ingeborg är däremot expert. Hon gillar att dela äpplen med händerna och sánt.

söndag, 07 augusti, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home