söndag, september 04, 2005

ballast

Idag har jag skjutit med pil och båge. Var skitnära både tjädern och haren men nära skjuter som bekant ingen. Kommer dock inte att teckna medlemskap i Umeå Bågskytteförening, men de ska ha en eloge för ansträngningen.
Har lite skrivångest som vanligt när jag måste. Jag är som bäst när ingen har några krav på mig. Därför kommer jag alltid att hata att jobba.

Jag åker hem med mer grejer än jag tog med hit.
De extra sakerna är:
-Nikesarna
-ett par sandaler med klack och t-slejf fyndade på torget för 20 spänn
-en häftapparat och en hålslagare som brorsan ska ha
-en bok som I-D tåtat ihop om la mode
-ny färg på håret

Tack Umeå för kompisknullet. Nu drar jag hem till min äkta make Estocolmo.

4 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

ja! kompisknullet! det är så ordet KNULLA ska användas. det blir roligare så!

söndag, 04 september, 2005  
Blogger Viktorov said...

Det var tufft när du sköt pilar, kan man inte få se bilder på det här i framtiden?

Vad roligt att du vill vara med och diskutera film på min blogg! Jag har svarat på ditt senaste inlägg, och det med besked. Hehe.

PS.

tnx for the link

måndag, 05 september, 2005  
Blogger cherry said...

berätta mer om håret.

onsdag, 07 september, 2005  
Blogger Brita said...

äh, håret är ett hår vars naturliga färg är typ mörkblont åt det grådaskiga hållet, och jag har förstört färgen med en massa slingor och skit och jag vill ha tillbaka gammhåret men det går inte för vilken fär man än färgar blir det rött. jag har färgat det med en g r ö n färg- blev rött.
så nu har jag -hallelujah- hittat en färg som gör det mindre rött, mindre klimakterie.

onsdag, 07 september, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home