torsdag, september 22, 2005

gratis pengar



Även om jag hade haft internet hemma så skulle jag inte vara uppkopplad. Vi har nämligen alla kanaler som finns nu.
Så mycket TV, så lite tid.
Frukten av detta är ett nytt intresse- att fota TVn.
Detta är inget annat än teknik-regression, min mormor gjorde exakt samma sak i bristen på VCR back in the days när pappa var i rutan.

Annars har jag tappat peppen på allt:
-kläder (att köpa och att bära)
-magasin (köpa och läsa)
-mat (laga och förtära. bara ost äger tillgång till denna kropp, detta uppgivenhetens lekamen, just nu.)
-texter (att skriva)

Endast Stella-peppen består. Om det är sant att Jessica Simpson är nya ansiktet kommer jag dock bojkotta hela skiten.
Jag fick förresten pengar av HM häromdan. 750 spänn i bonuscheckar. De har såklart gjort fel men jag tänker inte överklaga.
De går rakt in i min Stellafond.

2 Comments:

Blogger Manis said...

Conan alltså, TV4+ borde vara markbunden enligt lag.

fredag, 23 september, 2005  
Anonymous Tilda said...

Good for you!! Man ska tacka och ta emot när ett stort företag som det går bra för gynnar en på det där sättet, absolut!

torsdag, 29 september, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home