fredag, september 02, 2005

how many links does it take to get to the center of a

Hittade skorna idag i rätt storlek! Fast med svart schwoosh (stavas?).
Blåkillen (råttan) som sålde dem var såklart tvungen att smutsa ner mitt köp genom att prata om hur bra de har sålt:
-(nasal umedialekt:)Asså ja tänkte ju de när ja tog in dom att de här ä ju typen av sko som sälj bra här i Ume.
Hur som helst kommer de matcha bra med min Tom Ford-tröja.

Å vad bra det är att få träffa Lovisa, min allra bästa hund. Vi pratade om läppglans och stötte ihop med Snäckan.
Nästa år har vi tioårigt vänskapsjubileum och jag har storslagna planer på en resa till värmen, kanske till och med Monaco.

8 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

HAHAHAH! Älskade cockerspaniel! Gud, kineshunden är perfekt. Jag ska ha den som personlig bild på min blogg.

Du, ett roligt diskussionsämne: vilken hundras är Ebba von Sydow?

lördag, 03 september, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

dina nya skor är skitfina. tacka blåkillen för det!

lördag, 03 september, 2005  
Blogger Brita said...

jag ska snart skriva en längre text om ebba von sydow.
då kommer även hundras att ingå. kanske något afghanaktigt?

lördag, 03 september, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

jag tycker afghaner är finare än ebba. men det borde vara en lång hund, en klumpig hund. haha, en med FRIZZIGT (hehe) hår.

lördag, 03 september, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

och angående fotbollen ikväll: kom till mustafa på norra majorsgatan 26A, mittemot hagaskolan. kring 17-tiden. 17.30 tror jag att det börjar. kolla i tidningen. SNACKSA PÅ!

lördag, 03 september, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

Gör testet:

http://gone2thedogs.com/index.html

Jag blev först en border collie, sen försökte jag göra testet med mer ärlighet i ryggen och då blev jag en whippet.

Du, lova att du inte fuskar. Jag vet ju att du är en cockerspaniel vad du än får för resultat. Jag - chinese dog. Alltid.

lördag, 03 september, 2005  
Blogger Brita said...

och jag BLEv en cockerspanniel! utan att fuska

lördag, 03 september, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

Bripa, Prita, jag menar det jag skrev i SMS:et. Jag skulle kunna göra det. Bo i storstan en termin, alltså. Inte nu, men längre fram. Men det är så klart inte alls säkert att jag skulle klara det. Än så länge är tanken liten som en druvkärna.

söndag, 04 september, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home