tisdag, september 27, 2005

Ode to Bob


Igår såg jag med hjälp av Rodeo en förhandsvisning av The Aristocrats (ej att förväxla med Disneys kattfilm).

Mästerligt, men framförallt:

Bob Saget.

Så. Jävla. Bra.

Ni som sett honom som gäst i Entourage har kanske en aning om hur bra han kan vara. Ni som bara sett Huset Fullt och den där hemvideotävlingen där han och Daisy Fuentes är putslustiga har nog svårt att fatta hur det kan vara möjligt.
Men Bob Saget är sjukt rolig.
Och skämt om spyor, blod, rasism och incest kan också vara det när han och 99 andra komiker berättar dem.

Spana noga efter Whoopie Goldberg som pratar om förhudar som tänjs ut och används som hjälmar. Och Gilbert Gottfried som fräser fram skämtet på fest hos Hef.
Disfruta!

4 Comments:

Blogger Manis said...

Och Jon Stewart!

Bob Saget har ju annars som sagt gett moralkakan ett ansikte i Huset Fullt. Jag ser fram emot att få mina fördomar strimlade.

tisdag, 27 september, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

Bob Saget ser ut som Jakob Nyström.

tisdag, 27 september, 2005  
Blogger cherry said...

vet du, jag är i stan på nya äventyr! fancy a drink?

onsdag, 28 september, 2005  
Blogger Brita said...

absolut, cherry. när och hur och vad ska jag ha på mig?

torsdag, 29 september, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home