tisdag, september 13, 2005

twilight zone

Ja, hej.
Jag har flyttat och har inget internet hemma.
Nu sitter jag på skolan trots att klockan är sex och alla vännerna gått hem.
"Jag vill inte gå hem för jag har inget internet" sa jag. Då sa de Hejdå till mig och gick hem till sina bredband.
Det var skitlängesen (typ tre dagar) jag var uppkopplad.
Jag mindes inte ens vad jag brukade göra på internet, så jag gick in på Apberget i ren desperation.
Slöskrev lite meddelanden och tittade i folks fotoalbum.
Då mindes jag att jag brukade hata Apberget. Så jag loggade ut.
Sen kom jag på att jag hade en blogg.

Fast man har tid att laga mat när man inte har internet. Igår kom pappa och Juanes på besök och jag lagade fullkornspasta med champinjoner, lök, ädelostsås, parmesan och en massa svartpeppar.
Pappa inspekterade nya lyan. Särskilt nöjd var han med toaletten:
"Perfekt lutning på duschgolvet!" ropade han därinifrån.
Jag gillar att sådana saker gör honom glad.

3 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Du borde ta kort på lägenheten. Jag vill se duschgolvets lutning!

tisdag, 13 september, 2005  
Blogger Manis said...

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,693301,00.html

I'd rather be a N-I-G-G-A
so we can get drunk and smoke weed all day

onsdag, 14 september, 2005  
Blogger Brita said...

ska försöka fota. i början var jag lite missnöjd för det luktade skumt på toan. då hällde jag typ en halv flaska klorin (förlåt, miljön, men det var första och sista gången!) i varje avlopp och nu doftar det vårblomma.
jag älskar rengöring.
I'm SO the Monica.

onsdag, 14 september, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home