måndag, november 21, 2005


Alltså Rallarsving.
Varför har ingen BERÄTTAT för mig?
Manlig vänskap utan ironi känns sällsynt i Filip&Fredrik-tider (gälla röster och putslustiga påhitt, anyone?).
Att se Musse och Andreas skicka sig själva som Brottogram och provsmaka soppa nr 5 på Filippinerna ger mig ett äckligt mysleende på läpparna och sakta kommer tankarna smygande om att blomkålsöron is the new black.


Lite trivia är att fotograf för programmet är min första internetkompis från Internets Början.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Brita. Dock blir man väldigt less på detta Rallarsving om man har en pojkvän som tycker att det är alldeles för bra. Sitter och tittar på 100 höjdare!!! Filip och Fredrik är ju husgudar hahahaha.... //Sara

måndag, 21 november, 2005  
Blogger Martin said...

Brita, jag undrar samma sak.

måndag, 21 november, 2005  
Blogger kick ass said...

förlåt!

jag har ju älskat rallarsving sen i våras, men lite i hemlighet för att ingen verkar förstå mig när jag ska vara snäll och tipsa om den fantastiska tv det blir av att de försöker dansar kapoeira på en strand i brasilien..

musse är bäst
andreas är rolig, även när han syr ponchos i sicksack

tisdag, 22 november, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home