fredag, november 11, 2005

Köp Stella McCartney utan att få ögonen urrivna!


Välkommen till Britas E-bay.
Jag råkade in all the Stella-commotion komma över en puderrosa trenchcoat som helt enkelt inte är snygg på mig.
Känns tråkigt att lämna tillbaka den till H&M så jag tänkte ge er en chans om ni är peppade.
Den är alltså skitsnygg, bara inte på mig.
Storlek: small. Utropspris: 1000 sek.
Jag tar emot bud här på bloggen och via sms (lek lite detektiver och kolla upp mig på eniro).

I övrigt hade jag väldigt roligt i kaoset. Det blev en skön sport att riva åt sig en massa grejer man inte ville ha (för vi vet väl alla att det var en hel del morsa-i-fyrtioårsåldern-som-är-kompis-med-sina-barn-och-lägger-blockslingor-i-håret-kläder) för att sedan utöva lite skön byteshandel. Lyckades lura till mig alla mina favoriter på det viset.
Ett stycke brun jeanskjol med bajslucka mot en finfin tröja med sidenband.
Mest nöjd är jag med rosettkavajen.
Fast det här bevisar ju att Stellas framgångar mycket är tack vare duktiga assistenter (Philo!).

För alla stockholmare: gå in i Gallerian och kolla på Beckmansspektaklet.
Mycket 3D-applikationer och supersnyggt.
Favorit är Annica "Dicey" (rockabilly!) Sandberg som gjort en ful Lindex-trenchcoat till något alldeles underbart.
Annars har jag knappt ögon för något annat än Grey's Anatomy.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Brita... jag förstår inte hur du lyckades få tag i ngt som du verkligen ville ha??? Helt galet när man tittade på teve. Själv prövade jag mitt egna hood Ringen - no luck, sad to say. //Sara

lördag, 12 november, 2005  
Anonymous Fati said...

Var det inte Phoebe som gjorde alla snygga jeansen med ficklock, eller minns jag fel?

måndag, 14 november, 2005  
Blogger Brita said...

phoebs har gjort ALLT. hög midja foreva.

tisdag, 15 november, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home