torsdag, november 24, 2005

Pour Homme


Imorgon ska jag agera stylist till min bror.
Jag tror att det kan vara det roligaste som hänt mig det här halvåret.
Jag tänker granska plaggen med tanken "är det här något Yves skulle burit som ung"?
Om inte blir det tyvärr inget köp.

Det här ska vi köpa:
- ett par byxor
- en smal skjorta
- en festtopp (hans ord)
- en tröja
- kanske en jacka

De här butikerna ska vi besöka:
- Beneath
- Carin Wester
- Odd Number
- Nitty Gritty
- Le Shop
- nya Weekdayimperiet
- kanske Nakkna

Jag längtar tills imorgon som vore det julafton (och jag sju bast).
Jag har tillochmed planerat min egen klädsel.
Dagen börjar med tidig lunch på Martins Gröna. Därefter kan ALLT hända.
För jag är allas bästa personal shopper. Det vet ju du, Louie?

6 Comments:

Blogger Manis said...

Grattis Johannes säger jag bara. "festtopp" HA HA!

torsdag, 24 november, 2005  
Blogger Manis said...

http://www.expressen.se/index.jsp?a=473335

torsdag, 24 november, 2005  
Anonymous Tilda said...

Gilllade också användningen av ordet festtopp!!! Grandpa - inte att förglömma. Jag agerade ps (personal shopper) till min pojkvän i tisdags, har dock inte bloggat om det ännu. Måste nog göra det. Japp, gör det nu! Kolla där för inspiration :)

torsdag, 24 november, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

HAHA! Så himla bra att ha en ung Yves som inspiration. Jag vill vara med! Jag vill vara med!

Du är verkligen världens bästa personal shopper. Om jag var J.Lo-rik skulle jag anställa dig på kuppen (gud vilka fyrtiotalsuttryck jag slänger mig med).

torsdag, 24 november, 2005  
Blogger cherry said...

åh du kan få bli min p.s. över en dag när jag kommer till stan nästa gång!

lördag, 26 november, 2005  
Blogger Brita said...

cherry: jag får stånd

söndag, 27 november, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home