torsdag, december 22, 2005

dior homme:


Vårens snyggaste skinnpaj.

5 Comments:

Blogger masha said...

shit, att jag inte har upptäckt den här bloggen innan. helt sjukt underhållande! har du köpt manhattan-väskan? helt FIN!

torsdag, 22 december, 2005  
Blogger cherry said...

ååååh. den är som en katt, man vill bara klappa den.

torsdag, 22 december, 2005  
Blogger Brita said...

em och mash: jag sparar den till våren!

fredag, 23 december, 2005  
Blogger Viktorov said...

Dock är ju edt:n Dior Homme årets mest overrateade doft. Allt enligt mig. Gjul.com

lördag, 24 december, 2005  
Blogger Viktor Öland said...

Nej Viktor! Dior Homme är en av de absolut bästa dofterna från ett designhus, tycker jag. Jag var inte övertygad förra gången vi diskuterade, men nu vet jag. Jag har återkommit till den gång på gång och tycker bara allt mer om den. Så omanlig, pudrig och söt, med den där lätt kryddiga noten i mellannoterna som jag älskar, men som ingen verkar veta vad det är.

söndag, 25 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home