tisdag, december 06, 2005

ge mig, del två




Någonstans har det ju gått lite inflation i Acne men jag måste ändå säga att de fortfarande håller många fort. Om inte den här blusen blir min snart kommer jag att börja ruttna inifrån.
Trösttafsade lite på den idag när jag råkat irra in mig på Åhléns vilket ledde mig till en ny upptäckt: ett par Velour-byxor. Märket, alltså, inte materialet (hade fått för mig att jag inte gillade dem?).
Ett par riktigt fina chinos, svarta med skärp och vidd runt le coule men snäv runt anklarna. Precis lagom att plockas.

Ibland kan Åhléns bjuda på överraskningar men oftast är hon bara en såndär gnällig unge vars föräldrar visserligen kunde köpa saker men aldrig s t i l.

3 Comments:

Blogger Viktorov said...

Ge mig: högre upplösning på bilderna som illustrerar din knivskarpa texter.

Tack på förhand.

onsdag, 07 december, 2005  
Blogger Viktor Öland said...

http://img370.imageshack.us/img370/8453/993519li.jpg

nöjd?

torsdag, 08 december, 2005  
Blogger Brita said...

tack viktors!

torsdag, 08 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home