måndag, december 05, 2005

ge mig


- en parfym som doftar trä, läder och synd. igen.
- samtliga avsnitt som någonsin spelats in av Prison Break. ni som inte är med måste börja kolla när den visas på trean snart.
- YSL:s sminkarmband (!). ett Y ett S och ett L som gömmer något makalöst under guldet. måste forska mer i saken.
- kläder som origami. kommer att behöva sy själv. jag längtar.
- ett Kada-halsband. endast för typografinördar. och sådana som gillar blanka svarta saker (jag). ännu en grej jag måste fixa själv.
- ett par snygga jeans. får ej komma från amerikat eller burits av följande: jessica s, ebba von s, madonna c, victoria b, ja, ni ser väl mönstret.
- en so last season flagship store.
- en ny dator (är fortfarande i förnekelsestadiet och skrattar lite nervöst så fort datorer kommer på tal. vill inte svara på frågor om detta, då börjar jag gråta)

7 Comments:

Blogger cherry said...

parfym: commes des garcons?
jeans: julian red (de gör sig så fint på vaderna).
so last season: JA!

måndag, 05 december, 2005  
Blogger Brita said...

framförallt har C d G så snygga förpackningar!
visste inte ens att julian gör tjejbrallor. är sjukt peppad på att belöna mina vader.

tisdag, 06 december, 2005  
Blogger Lovisienstadt said...

jag har beställt samples nu, samples som luktar läder och trä och rök och värdighet. det är roligt att vi samtidigt insett vårt nya vägval här i livet. haha.

hur går det med menton? maila eller ring när du vet nåt.

tisdag, 06 december, 2005  
Blogger kick ass said...

lägger en röst på cherry
jag fick ett par julian red brallor i somras de sitter finfint

tisdag, 06 december, 2005  
Anonymous Fati said...

Det finns fin skots single malt som luktar precis sådär, fast dessutom en massa alkohol - om du vill lukta som en mustig alkis.

tisdag, 06 december, 2005  
Blogger so last season said...

jag vill också ha en so last season flagship-store!!!

torsdag, 08 december, 2005  
Blogger Martin said...

Angående snygga förpackningar och Commes: http://www.marcatlan.com/
Angående Julian Red: www.midnightdivision.com

fredag, 09 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home