onsdag, december 28, 2005

istället för kött, alltså flesh: papper


Man kan tycka att det är en klen tröst med en tidning när man önskat sig en människa av kött och blod.
Fast det är det faktiskt inte.
Nu längtar jag hem till Fantasic Man Nr 2 som jag köpte åt J fast i själva verket ville ha till mig själv. Där kan man, som sagt, titta på Giles som visar glasögon och beskåda en eller flera sjuukt snygga trenchcoats.
Till födelsedagspresent tänker jag ge J (fast egentligen mig själv) första numret där man kan njuta av fotoreportaget The Chest.
Jag är ju inte den som gnäller över spilld gay utan att försöka göra det bästa av situationen.

1 Comments:

Blogger Martin said...

eftersom jag inte sagt det på länge: brita, din blogg är nästan allra bäst på hela jävla www.

torsdag, 29 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home