fredag, december 16, 2005

you never call baby when you say you will

Är alldeles svettig efter att ha pressat ihop min resväska som följer med till norr.
Svetten orsakades av dunjackan som visade sig vara en envis jävel. Eller så var det dess ego som svällde efter Neu-besöket då butiksinnehaverskan gav den komplimanger och sa att den såg dyr ut, hoho. JA den är från H&M, hurså?
Ibland är allt som krävs en rosett på magen.

Har "Build me up, buttercup" i huvudet som vägrar försvinna.
Det ger mig en amerikansk käckhet jag inte har tid med just nu.
Som antidope har jag tagit på mig den omsydda palestinasjalen jag nog aldrig kommer känna mig bekväm med. Det har något med Good Charlotte att göra.

2 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

Den där jackan är verkligen jättefin. Nästan ett skäl till att jag ifrågasätter mitt val av stad. Här blir H&M ALDRIG spännande. Här hittar man tre snygga plagg bland tusen.

Men vi har å andra sidan en älv.

Fint att ha dig hemma. På måndag ska vi fika kaka och varm choklad/té på fint café.

söndag, 18 december, 2005  
Blogger Viktorov said...

Fina glasögon också.

Vi har även pulkbackar.

söndag, 18 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home