tisdag, januari 03, 2006

sämst klädd 2005



En sak man kan njuta av när man är pank och deppig är Fergie i Black Eyed Peas.
Hela det bandet är iofs en riktig frossa i smaklöshet (indianen med långa håååret!), men Fergie vinner med hästlängder.
Hon är så osmaklig att jag inte kan sluta skratta.
Att googla bilder på henne är skräckblandad förtjusning med en lätt beroendeframkallande effekt. Man blir ju så nyfiken: Stylar hon sig själv eller betalar hon någon? Är hennes stylist tolv år gammal och blind?
En bonus är att hon oftast även ser helt sjuk ut i ansiktet, som ett skolboksexempel på Plastikirurgi som gått på tok, fast hon är säkert född så.
Fergie - a one man freakshow.
Ett bra exempel på en person jag älskar att hata.
Ni har såna också, jag vet det.

Efter att man tittat ett tag på Fergie of BEP kan man känna sig lite smutsig. Som motgift har jag därför bifogat en bild på Fergie, duchess of York, fräsch som ett nypon:

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Frukost imorgon vännen!! Då ska vi bulla upp...:)

tisdag, 03 januari, 2006  
Blogger cherry said...

my hump får mig att famla efter takbjälken. varje gång.

tisdag, 03 januari, 2006  
Blogger Martin said...

my humps tar kvinnokampen OCH topplistemusiken 300 år bakåt på 3 minuter.

tisdag, 03 januari, 2006  
Blogger so last season said...

det är som den här fågelskrämman:

http://www.strangecosmos.com/images/content/10450.jpg

det här är liksom anledningen till att tjejer har dålig självkänsla. för om de har en bra sådan så lyssnar de inte på vad andra tycker och då ser de ut såhär.

onsdag, 04 januari, 2006  
Blogger Brita said...

so last season: ja, det är bara cirkusfreaks som "kör sin egen grej" och "struntar i vad andra säger". tacka vet jag lite sunt självförakt.

onsdag, 04 januari, 2006  
Blogger Viktorov said...

Brukar inte Fergie "vinna" den där utmärkelsen alla år. Sedan BEP slog igenom på bred front, alltså. Ett frågetecken är på sin plats ---> ?

onsdag, 04 januari, 2006  
Blogger Martin said...

hallå, ska inte hon släppa en soloskiva?!

onsdag, 04 januari, 2006  
Blogger Brita said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

onsdag, 04 januari, 2006  
Blogger Brita said...

viktorov: du menar utmärkelsen Årets Cirkusfreak? det stämmer nog.

onsdag, 04 januari, 2006  
Blogger Manis said...

Hon var snygg innan hon började vilja se ut som en dålig transa.

söndag, 08 januari, 2006  
Blogger kick ass said...

å näj. fergie gör så det gör ont i mina ögon!

men jag är så jäkla tråkig och kan inte, fast jag försöker, komma på någon egen kändis som jag älskar att hata för den kassa stilens topplista

kommer jag kanske bli tvungen att avsätta mer tid för att hinna se på mtv och skaffa mig en uppfattning om problemets lösning?

fredag, 13 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home