söndag, februari 19, 2006

don't stop me now



J ( inte J utan en annan J ) sa att den här bloggen blivit så slö.
Jag vet. Jag ber om ursäkt.
För att flytta fokus från slöheten tänkte jag istället profilera den som
Den Mörkmuskigaste Bloggen I Cyberrymden.

För att få in känslan lyssnar jag på Don't stop me now med Queen på repeat.

I'm a rocket ship on my way to Mars
On a collision course
I am a satellite
I'm out of control
I'm a sex machine ready to reload
Like an atom bomb about to oh oh oh oh oh explode
I'm burning through the sky yeah
Two hundred degrees that's why they call me Mr. Fahrenheit
I'm travelling at the speed of light
I wanna make a supersonic woman of you

6 Comments:

Blogger Bonnieto said...

åh jag älskar queen! jag har fått min man att spara ut till en freddie mustach också.

söndag, 19 februari, 2006  
Blogger Lovisienstadt said...

För att spä på en TREDJE J:s fördomar om din och min vänskap tänker jag vara på din sida och säga att den här bloggen inte alls blivit slö. Jag är fortfarande knockad av förra inlägget. Letar dubaikedjor på eBay till Rivieran. Help.

söndag, 19 februari, 2006  
Blogger Lovisienstadt said...

freddiemustasch! alltså, bonnieto. nu fattar jag att du måste ge rufus en chans. åtminstone när du smält din andra älsklingswainwright. han har skrivit flera låtar med queenkörer. och så är han arg på svenska schlagerbögar eftersom de inte känner igen och raggar på honom när han är på gayklubb. det är roligt.

söndag, 19 februari, 2006  
Blogger so last season said...

HAHAHA men britz! det gör inget att den är slö (vilket den HAR blivit för den uppdateras typ en gång i veckan) för 2006 är irl-året.

måndag, 20 februari, 2006  
Blogger Manis said...

Jag minns när Freddie gick bort. Jag var mellanstadiebarn och hela min släkt var chockad, för hela min släkt gillar Queen av nån anledning och då snackar vi säkert 15 vuxna personer. Vilken hyllning mitt i det sorgliga.

måndag, 20 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Queen <3<3
Men de e inte bara freddiefjun som sjunger ENSAM där de e nån annan också(på Two hundred degrees that's why they call me Mr. Fahrenheit) de hör man ;_)

kramar

tisdag, 25 april, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home