söndag, maj 28, 2006

Igår när J kom hem fick jag en Time magazine med en special om autism. Finaste presenten på jättelänge. Ädelstenar, schmädelstenar - Inget säger I Love You som en tidning om autism.

MTV visar en massa Kylievideos för att det är hennes födelsedag idag. Alltså LOVE Kylie. Funderar på en flygig page så som hon har i Some Kind of Bliss (och lite som vårens acnemodell) men som alltid är det ju så att allt klär en skönhet men långt ifrån allt passar på ett avlångt ansikte med lite stjärthaka.

Kommer att ligga på en strand i Frankrike inom en vecka. Det ni.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

grattis till att du får ligga i Frankrike. ;) tyvärr måste jag meddela att jag blir bitter, jag kommer ju till sthlm den 10:e..BLÄÄ Brita. hoppas att du kommer tillbaka snabbt. OCH att du är bajsbrun. puss. /Sara

torsdag, 01 juni, 2006  
Blogger Martin said...

OKEJ JAG BÖRJAR SAKNA DIG KAN DU KOMMA TILLBAKA TILL STAN ELLER?!

torsdag, 15 juni, 2006  
Blogger cherry said...

när kommer ni hem egentligen? jag vill höra om fransmännen, de stollarna.

lördag, 17 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

BRITA NU VET JAG ATT DU ÄR HEMMA. SÅ NU MÅSTE VI HÄNGA LITE. (du kommer inte undan =) /Sara

tisdag, 20 juni, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home