tisdag, juli 18, 2006

prylhetsen fortsätter

På The Phone House får man nu köpa ett PSP för femhundra spänn om man tecknar abbonemang med Tre.
Detta tilltalar just mig extra mycket eftersom
1. Jag vill ha en PSP
2. Jag vill ha en ny telefon

Jag vet att Tre inte har särskilt bra täckning men jag orkar ju ändå inte prata i telefon nuförtidn, särskilt inte när jag har en PSP att spela på.

För övrigt har jag utmanat mig själv att lära mig holländska (nederlaands) på två veckor. Man kan tro att jag har fått nåt i halsen men det är så man uttalar den Haag.

4 Comments:

Blogger so last season said...

alltså jag har 3 och de har fan asbra täckning!!!

torsdag, 20 juli, 2006  
Blogger Brita said...

då kan jag ringa till dig gratis när mina 500 min är förbrukade! TRE RULEZ!

söndag, 23 juli, 2006  
Blogger Viktorov said...

3 är sämst. Det är bara min åsikt. Skambuda hem ett PSP på blocket, eller varför inte ett DS?

söndag, 23 juli, 2006  
Blogger Manis said...

TEN CH/¤)"AAAACK

lördag, 29 juli, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home