tisdag, augusti 29, 2006

borde jag sökt någon sorts patent?

Från: Brita Zackari [mailto:brita.zackari@berghs.se]
Skickat: må 2006-08-28 00:10
Till: Frodinge Mejeri
Ämne: ostkaka


Hej alla ni på Frödinge,

Idag var jag på väg att köpa ostkaka men ändrade mig i kassan eftersom
förpackningen var så stor och min mage så liten.
Tänk om det fanns ostkaka i mindre förpackning. Varför gör det inte
det?

Tillsammans med en klick jordgubbssylt i en rismålsliknande förpackning
(med sylten vid sidan av alltså) fast i det där materialet som
microostkakan ligger i, så man kan micra den om man vill.


Mvh

- - - - - - - - - - - - - -

H ej Brita
Förhoppnings i början av nästa år kan du köpa en singelportion ostkaka. MEN ej ihop med sylt. Vi klarar det ej tekniskt pga ostkakan bakas i en ugn. (Ännu så länge). Första steget är en singelportion.
Tack för Ditt engagemang
Hälsningar
Bengt Flink

7 Comments:

Blogger Jacob! said...

<3 det versala "MEN":et!

tisdag, 29 augusti, 2006  
Blogger Brita said...

jag VET.

tisdag, 29 augusti, 2006  
Blogger SweJens said...

Jag vill flagga för mellanslaget i "H ej".

Hur upphetsad är Bengt över Ditt engagemang?

tisdag, 29 augusti, 2006  
Blogger kick ass said...

konsumentpåverkan.
vad vackert.

tisdag, 29 augusti, 2006  
Blogger Manis said...

Han var sjukt snabb på att ta fram en ny produkt Till Er Ära!

// Ironiska glädjedödarföreningen

tisdag, 29 augusti, 2006  
Blogger Brita said...

fatima: whut? jag trodde bengt flink var min bitch?!

tisdag, 29 augusti, 2006  
Blogger Viktorov said...

Idén är helt brilliant! Jag vill också tacka dig för ditt engagemang. Tack!

fredag, 01 september, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home