måndag, augusti 14, 2006

ge mig styrka

Det var verkligen ingen hejd på ironin när jag i ett desperat försök att hinna med bussen halkade i en regnhal trappa i hornstull och slog i min andra arm (den friska!), bara för att upptäcka när jag väl kom till skolan (kl tio) att jag inte ens började förrän två.
Det bultar i den och jag har lite svårt att hålla i saker. Och skitkärringen som gick bakom mig i trappan stannade inte ens och kollade att jag var ok. Än en gång gjorde sig Ironin påmind eftersom jag hade Jay-Z's Aint no loooove in the heart of the city i hörlurarna.
Men cupcaken höll!
Haha, det är så mycket olika fel på min kropp just nu.
Är dock helt snygg i håret eftersom jag lade det på spolar någonstans mellan brödbak och DN:s ankomst.

2 Comments:

Blogger SweJens said...

Tror jag är lite peppad på en bild på den fd friska armen.

måndag, 14 augusti, 2006  
Anonymous sandra said...

i loved that cupcake!

tisdag, 15 augusti, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home