torsdag, augusti 24, 2006


Håller på att se (halva igår, halva ikväll) bästa filmen på länge: Primer.
Det är bäst om man inte vet så mycket alls om den innan men det är sci-fi och experiment. Älska sci-fi och experiment. (Jag tror du skulle gilla den, Fatima.)

Men Related asså what a load of crap.
Inte för att jag trodde något annat om den än en ok flykt från verkligheten men gud jag stod verkligen inte ut med det lama manuset.
Hade en bra serie på gång förut, en ny australiensisk serie med min favvo från Secret Lives of Us. Problemet är bara att den går på TV. Vilket innebär att jag måste planera fritt kring tiotiden varje torsdag och när avsnittet är slut så måste jag vänta en hel vecka innan jag får fortsättningen.
När ska ni fatta, alla tv-kanaler, att vi måste få ladda ner programmen till våra datorer, så som vi gör med SR:s program?

Så nu tittar jag på OC säsong tre, faktiskt inte så dåligt som jag minns det.

Julie Cooper (till Marissa): Pretty soon we're gonna be back on our feet, sweetie. And when we do, we're gonna be wearin' some v e r y expensive shoes!

2 Comments:

Blogger Jacob! said...

Utöver det också en film som är så ivrig att det är dialog, eller monolog, hela tiden. Ibland hör man inte, men man gillar det oavbrutet.

torsdag, 24 augusti, 2006  
Blogger Manis said...

Jag önskar ofta Mischa Barton en livskris, bara så hon skullle förstå världen lite bättre. Den RIKTIGA världen alltså.

fredag, 25 augusti, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home