onsdag, september 13, 2006

life's a bitch and then you die

Nu orkar jag faktiskt inte med min mage längre.
Det kan ju inte vara meningen att jag ska äta bara keso resten av livet?

När man är hemma och ligger i fosterställning hinner man i alla fall se en massa trailers på filmer man är peppad på.
De här är jag mest sugen på nu:
The Science of Sleep
A Scanner Darkly

ps. Hates flash. Tänkte visa bild på WoodWoods fina lapptäckesprint samt ett par skitfina skor jag måste ha. Ni ambitiösa jävlar kan gå in på deras hemsida, klicka på Look, kolla in tjejen som bär snickarbyxor och hennes tröja har trycket och hennes skor, man ser dem inte så bra men I GOTS TO HAVE.

6 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

ja, det måste du faktiskt! och så måste du få en nutellapizza. jag vill ge dig det, det är roligt. men kanske att du mest måste få skorna.

onsdag, 13 september, 2006  
Anonymous viki said...

"Life is just a moment in time."

-The Pharcyde

Glöm inte det.

onsdag, 13 september, 2006  
Blogger Brita said...

louie: kan vi inte följas åt till köpenhamn och köpa skor åt mig och andra danska saker åt dig och prata med folk som gillar röde pölser?!

viki: fast är inte det också ganska deppigt? men tack.

onsdag, 13 september, 2006  
Blogger Lovisienstadt said...

jag kan inte danska. det är världens konstigaste. måste öva först. sen följer jag med! men bara om vi först tar skagen en vecka. jag vill se sand och sekelskifteskonst!

och skor.

onsdag, 13 september, 2006  
Blogger Lovisienstadt said...

alltså, jag kan ju LÄSA danska. you know. vill bara förtydliga att min talade danska är på samma nivå som typ... jag vet inte. very low.

du borde flytta till köpenhamn!

onsdag, 13 september, 2006  
Anonymous sandy said...

krya på dig brita!
men angående flash kan du ju hålla in äpple + uppåtknapp+ 4 så kan du ju kopiera skrivbordet.



glöm inte att se singelcoacherna ikväll :)

onsdag, 13 september, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home