måndag, oktober 23, 2006

gah måste ha


SÅ fin Dianajacka.
Däremot: Tjallamallas sida. Ewww. Har man en gång gjort misstaget att glömma trycka på "skippa intro"-knappen gör man inte om 'et kan jag hälsa.

Och på tal om webbshoppar-man-har-tid-med-när-man-är-sjuk så måste ni gå in på La Redoute och lyssna på flåset!
Innan jag förstod att det kom från datorn rådde ett par svettiga minutrar med en osynlig fluktare i mitt rum. Fluktarn ba: väääs, väääs och sen såg jag att det bara var en ful brud i höstmundering. Oh well.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej run!run!run!, jag har två fråga ett vad har ni fått namn? 2 är det sant att jacob aastrÖm är den människa som hhar tightast förh. mellan bajs/kiss?

måndag, 23 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

3. Glömde ett st. fråfgga:

Har ni ichat/katt?

Skulle så vara hade jag skickat mycket.

måndag, 23 oktober, 2006  
Blogger Brita said...

haha, jag ÖNSKAR jag hade iKatt, då skulle jag adda dig ( JCOB?!)

måndag, 23 oktober, 2006  
Blogger Jacob! said...

NEJ EJ JAG!

måndag, 23 oktober, 2006  
Blogger cherry said...

den där jackan har jag också glanat på. skitfin, men kostar skjortan och jag har typ trettio andra saker på köplistan som går före. attans.

måndag, 23 oktober, 2006  
Blogger Bonnieto said...

fin jacka i tråkigt material, den känns som en billig h&m pyjamas i tyget, och gör håret helt statiskt, väldigt onödigt eftersom den inte är gratis.

torsdag, 26 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

Elve tyvefyre Jacob gaar pa tuvalet en gang. Før tisse, skal det hvise seg.

torsdag, 26 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

DRITT OGSA!

Mitt teori er rent omkullkastet.

Jakcom virker ikke lengre utlilisere sin/deres tuvalle.

torsdag, 26 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home