tisdag, oktober 17, 2006

Kungl Tennishallen




I söndags alltså. Anna och Lovi tog med mig på tennisfest i form av ett stycke dubbelfinal och ett stycke final-final. Man kunde ju dött av excitement för mindre.
Och det gjorde jag!

Här är de saker jag uppskattade mer än själva tennisen:

- the Marching Band. Jag ba skrek till de andra över blåsorkester och trummor att "det här är min BÄSTA musikstil, alla kategorier!". Håller faktiskt fast vid det. Är ju ingen slump att Big Boi komponerar hits med dess hjälp. My heaaart is like a marching band

- prinsessan Lilians närvaro. Så liten med ett stort plåster på benen under sina strumpor i den förmodade nyansen Champagne.

Har ni sett att Ginza har SATC-boxen (alla säsonger) för 995:-? Man måste ju köpa?
Andra saker på önskelistan just nu är datorfodral från Henke V och axelväska från Keen, minns inte vilket märke men den är typ lika stor som mig.
Och så behöver jag en ny frippe.
Ska klippa kort page men jag behöver återfå peppen att piffa till mig för just nu går jag mest på rutin.
Och med rutin menar jag minsta möjliga effort för att inte se ut som ett mähä.
Men jag håller bara på och lagar tänder (obs! mina egna) hela dagarna ändå.

2 Comments:

Blogger Kristoffer said...

HEJ BRITA!

Din nästan-namne är och konstar sig i vårt rum nu.

Men det är inte det jag vill: Eftersom jag är så anal har jag en synpunkt på det här inlägger, och ja – jag ber om ursäkt:
– Med hänvisning till gelinfördraget (2005): Har vi inte kommit överens om att böja pepp [peppet, peppad]?

Vidare – love your blog, dog.

onsdag, 18 oktober, 2006  
Blogger Manis said...

Hälsa tanden att jag tänker på den. Hoppas du får klubba (sockerfri)!

torsdag, 19 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home