onsdag, oktober 11, 2006

äpplet

Jag ska till New York.
Över nyår.
Det är knappt så jag tror det själv.

J och jag försöker bestämma oss för vad vi ska lyssna på för musik i iPoden när vi sitter i taxin på väg in till stan. Jag är ganska säker på att det kommer bli ngn sorts east coast men jag vet inte riktigt vilken låt. Viktorov, några tips?

- Ngn som provat YSLs nya foundation?
- Var hittar man nagellack som är brunt på gränsen till svart?
- Finns det på riktigt någonstans där man kan, inte köpa, men kanske byta till sig tid? Jag är villig att växla in ett par Prada-sneakers som är för stora.

7 Comments:

Blogger Konrad Olsson said...

Ha! Jag är också där över nyår.

torsdag, 12 oktober, 2006  
Blogger Viktorov said...

Jag vet ju att jag skulle ha iPoden proppad med Big L när jag rullade in i äpplet. Om jag någonsin kommer att rulla in där. Ja! Big L.

torsdag, 12 oktober, 2006  
Blogger masha said...

åhå, great fun, fan vad roligt med ny. jag ska också dit. i slutet av november!

fredag, 13 oktober, 2006  
Blogger Göran said...

men du grappen! jag kollaade meed tjejen som bor mitt emot hon sa att nu kunde hyra rummet men hon har ite sagt nagot pris men jag skulle gissa pa att det landar pa runt 150 dollar for 10 dar typ. men om ni ska bo hos oss sa ar det bara stoppa ner pufffran i byxlingen och ladda ipoden med salsa musik och sydamerikansk rap.

fredag, 13 oktober, 2006  
Blogger Brita said...

konrad: grattis. visst känns det bra? ska ru mä på hockey den 4:e?

viktorov: jag är lite inne på once again long island med de la. lagom lätt och luftigt. jag har inte gått i Big L skolan än. ngn speciell låt?

masha: när du kommer hem från NY måste du tipsa mig om alla do's & don'ts så jag kan göra NY 2.0, hehe.

göran: taget!

tisdag, 17 oktober, 2006  
Blogger Konrad Olsson said...

shit, jag åker hem den 4:e
men vi kanske kan slå runt på stan, eftersom vi ändå aldrig ses här kan vi ju lika gärna träffas där...

fredag, 27 oktober, 2006  
Blogger kick ass said...

brita: gimme the loot!

lördag, 28 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home