torsdag, oktober 26, 2006

Shopping spree och P August


Provade Carin W-tröjan jag trånat efter ett tag, och jag måste köpa. Sitter nu och samlar krafter att ta mig till Rörstrandsgatan eftersom jag hellre stoppar pengarna i hennes fick än Weekdays.
Har sprungit stan runt på jakt efter H&M-kappa med sjalkrage och puffiga ärmar men den är slut i överallt. Är helt seriöst inne på att be en kompis som drar till Götet snart att kolla efter den där. Den finns i entrén på nya Drottninggatan-H&M.
Köpte en klänning som tröst. Whyred-kopia fast finare med knappar i halsen. Passar utmärkt med mina plommonfärgade strumpor man fick i goodiebag från Wardrobe.

Förresten har jag bokat tid på Moc imorgon! Längtar så. Pagen är nära. Det blir käkbenshöjd för alla som undrar.
Efter det ska Pernilla August och Jakob "Pillertrillaren" Eklund spela upp en scen som jag skrivit.
Jag tycker man kan piffa till sig lite (JA! Lusten är tillbaka!) när StarWars-mammor kommer på besök.

7 Comments:

Blogger Jacob! said...

HOT PIC/CHIC/K!!!

torsdag, 26 oktober, 2006  
Blogger cherry said...

fiiint.
vet du, jag tror att jag skymtade dig på götgatan idag. svart jacka + whyredväska (tror jag)?

torsdag, 26 oktober, 2006  
Blogger Lovisienstadt said...

JAK VIL SE DIT CHÅÅÅR NER DET ER KLART!

fredag, 27 oktober, 2006  
Blogger Brita said...

j: DU RÅ!

cherry: men ååå vad synd att vi inte sågs! vi måste göra det med flit snart i alla fall. i helgen kanske?
(det är inte whyred utan skinnhantverksbutiken Knulp, haha. fick av min pappa i julklapp.)

namnlosa: här? det vågar jag nog inte. kan maila bild.

fredag, 27 oktober, 2006  
Blogger Manis said...

Ooo va gullig! Eller jag menar snygg.

fredag, 27 oktober, 2006  
Blogger cherry said...

ok knulp är lurigt.
vi kanske kan ses på söndag? jag smsar.

fredag, 27 oktober, 2006  
Blogger Lovisienstadt said...

namnlosa menade inte CHER chon mennade sielvklahrt mail. gimme dat hair.

söndag, 29 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home