söndag, november 05, 2006

Do you remember the time, ansiktshyn?


Som närmast patriotisk norrlänning brukar jag aldrig klaga på vintern (eftersom det bara är att gilla läget då vi har vinter en stor del av året däruppe).
Har dock börjat hata den sedan jag flyttade till Stockholm. Förmodligen för att den är sju resor värre här.
All slask?!
Och vinden som bara river upp min hy och gör den varm och röd så fort man värms upp.

Jag önskar mig sommarhy. Och knaprigt kallt.
Och den där datorväskan som Whyred har gjort i grått läder.

9 Comments:

Blogger cherry said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

söndag, 05 november, 2006  
Anonymous lovisien said...

du har hotta sjuttiotalsögon!

söndag, 05 november, 2006  
Blogger Brita said...

lovi: tyvärr bara i samband med sommarhy, buhu.

söndag, 05 november, 2006  
Blogger Jacob! said...

Nejaj, bilden är ju tagen i dels kraftigt berusat tillstånd, dels en mktmktkmt kall sensommarkväll. Jag är av åsikten att det bara blir bättre ju kallare det är!

måndag, 06 november, 2006  
Blogger Pernilla said...

Hej Brita, håller med om detta med hyn. Sommaren är det bästa och nu har snön fallit i Umeå och slasket kom dagen efter. Måste utnyttja mitt iksu spa-kort och sola lite snart. Även om man får för tidigt åldrande blablabla...

måndag, 06 november, 2006  
Blogger Manis said...

Den knapriga kylan gör mina kinder fnasiga och jag får sår i näsan. Då är det bättre med fukt, men inte för själen - bara för huden.

tisdag, 07 november, 2006  
Blogger Göran said...

när e det ni kommer?

torsdag, 09 november, 2006  
Blogger Ausa said...

Jag vet, den är våldsamtsnygg!

torsdag, 16 november, 2006  
Blogger Brita said...

jacob: nej. alltså nej.

pnill: hej! vad glad jag blir att se att du är med i bloggosfären!

manis: men det är fukt plus vind som är katastrof!

goran: förmodligen kring 29 dec-10 jan. nånstans där ungefär.

ausa: helt stört snygg är den! såg den igår på c/o, klämde lite, räknade på oddsen att kunna springa ut med den utan att någon springer efter.

fredag, 17 november, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home