söndag, november 12, 2006

Joe Le Taxi -Vanessa Paradis

*dör*

7 Comments:

Blogger Manis said...

Om du inte har hela skivan: KÖP! Den kostar max en tjuga på en bra skivloppis.

söndag, 12 november, 2006  
Blogger nb said...

åh jag DÖR!!! till min stora förvåning minns jag txt också, ligger tydl i en del av hjärnan jag ännu inte krökat bort!!

söndag, 12 november, 2006  
Blogger Viktorov said...

En av världens bästa videor! Och låtar för den delen!

måndag, 13 november, 2006  
Blogger Jacob! said...

Jag älskar utsnittet där hon står och dansar till vänster om taxin. Det är en svår känsla att definiera, men jag skall försöka och återkomma!

tisdag, 14 november, 2006  
Blogger Alexandra said...

Kära hjärtanes, det här är ju helt fantastiskt!

fredag, 17 november, 2006  
Blogger Pernilla said...

hon är sååå gullig.

fredag, 17 november, 2006  
Blogger Viktorov said...

Jakob> Jag är inte säker på att det är dans, jag tror att det kallas "rör sig till musik". En hårfin skillnad.

söndag, 19 november, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home