måndag, december 25, 2006

julen

Hej ok den här julen har jag mer än någonsin varit familjens svarta får och spillt glögg på mattor och spillt kaka i ugnen men även om jag är alla andras huvudvärk så är jag min egen lyckas smed eller vad man ska kalla det eftersom jag låter det rinna av (som en gås, som en GÅS!) och njuter av de små sakerna som att mina och syrrans pepparkakor smakar gudomligt och att det är sprit i godisarna, den här tiden på året mer än annars. Och jag fick Ett Samtal i julklapp, ett som handlar om gender marketing som jag ser fram emot nästan lika mycket som jag ser fram emot den finaste presenten jag någonsin fått: New York, och på tal om NY vi åker på fredag ooweeee.

Imorgon ska jag på Plaza och stöta ihop med Alla Jag Någonsin Hånglat Med - always a pleasure you guys.

1 Comments:

Blogger Pernilla said...

hej brita. det verkar ju som att då ses vi inte. det var synd. jag är i arjeplog hos hugo nu, blev sjuk under resan från ammarnäs hit, känns surt. hoppas du ar det fint i umeå! kram

onsdag, 27 december, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home