måndag, december 04, 2006

movember


All work no play nu mer än någonsin.
Men i lördags var jag med i en mustaschjury.
Zorro-killen var solklar som vinnare, det fattade vi så fort vi såg honom.
Han hade t o m en egen tagline till sin mustasch, fattade helt klart grejen med att göra En Grej av 'et.
Annars hade de flesta ett ganska ansträngt förhållande till sina mustascher och tyckte inte alls att det var ok när man kom med stylingtips och förslag på mascaror för att maximera muschupplevelsen.
Min drömlook: platinablekt mustasch ackompanjerad av dito ögonbryn. Ingen nappade.
Kommer lobba som fan för det nästa år.

www.movember.se

2 Comments:

Blogger Manis said...

Joel i min klass brukar färga sina morotsfärgade ögonbryn och mustasch. It is snyggt! (Men inte lika som Freddie Mercury)

fredag, 08 december, 2006  
Blogger Viktorov said...

Jag tänkte vara med, men jag upptäckte tävlingen typ den 14:de så det var ju helt kört. Kanske nästa år. Kanske.

måndag, 11 december, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home