torsdag, januari 04, 2007

Jag vet inte om det är uppenbart men anledningen att mina texter lider sådan brist på... äh bara brist helt enkelt, är för att jag vill ha med allt och då blir det så tråkigt.
Och så glömmer jag en massa.

Som det viktigaste shoppingstoppet i tisdags vilket var Bond No9 där vi åt Kristoffer skulle byta en parfym som var en pres till Malin. Ni kan ju haja att det är svårt att välja parfym åt någon annan men M gav mig otroligt bra värdeord, typ "blommigt, jasmin och möjligen lite sött" och "akta så det inte blir Gaultier". Butiksbiträdet var grymt och gav oss massor av prover (med eau de parfum, helt galet), till mig bl a den doften jag till sist valde, Nuits de NoHo, och jag är helt såld. M kommer dofta bäst i Sthlm den här våren.
Alla ni parfymsnubbar (viktor) borde ta er dit, det är amazing.

Gillar amerikaner vilket jag inte räknat med. De är chatty på ett bra sätt jag gillar ju att snacka. På Virgin Megastore igår blev jag approached och han frågade om vårt nyår och jag sa att jag var besviken på att man inte fick se var den där bollen landade (man hade hoppats på explosioner) och så spann vi tillsammans vidare på vad som fanns inne i bollen (förmodligen Elvis) och sedan ville han att jag skulle träffa honom imorgon och då sa jag tack men nej tack och det är skönt att det inte är en så big deal. Det var f ö min andra eh, invit igår och jag hade en bra hairday helt enkelt.
Tisdagen var en katastrof så det behövdes. Bra att J och G är såna klippor. En kort och en jättelång.

1 Comments:

Blogger Lovisienstadt said...

älskar att du skriver så mycket och bra. jag vill ha mer. och bilder!

torsdag, 04 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home