måndag, januari 01, 2007

lurlös

Hej jag har blivit avstulen min mobil. Det suger men jag hade visst tecknat en asbra försäkring så det ordnar sig men ingen svarar om ni ringer för det är nån tjuvaktig person från nån kranskommun som har min lur. Men jag är ju i NY så det är ändå ingen idé att ringa mig.

Gahwd New York asså.


Fredag: vi anländer, kliver upp på Görans brooklyntak och kollar in Manhattans skyline. Åt middag med N och M på surfställe med sand på golvet och sen dök lovely Julia upp och det var så fint att träffa henne.

Lördag: Bagelfrukost på Brooklyn's Natural, SATC-tour med Julia. Helt sjukt, 3,5h pure SATC-kuriosa och -quiz, med muffinspicknick vid Magnolia Bakery, cosmopolitans på Steve och Aidans bar osv. Sen till N och M's hotellrum med utsikt över Ground Zero och middag i Chinatown.

fortsättning följer