lördag, januari 13, 2007

no, I'm from Ume

Kollar på en svinkonstig dokumentär på åttan (!) om Michael Stipe som lagar mat med en polare. Det konstigaste i sammanhanget är ju att jag fortsätter kolla men jag är så ovan vid tv nu att man inte riktigt kan kräva att jag ska stå till svars för min konsumtion.
Dessutom har jag sovit två timmar inatt.
Och min Marc Jacobs-väska är burte.

Och jag skickade mms på Langos, maträtten, inatt/imorse.
Funderar på att upprätta en prenumerationstjänst för mina fylle-mms, själv skulle jag iaf älska att vakna av att en felstavad mäss-/marknadsmaträtt välsignat ens telefon.

Och apropå langos var det någon som ifrågasatte mitt påstått svenska ursprung igår och det är den finaste komplimangen man kan ge mig, att jag ser ut som en jugge. Note to self: ansa lite på överläppen.

Ska för övrigt börja i gospelkör igen. Tack att det är sant.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Brita!!!
Jag googlade på dig, och vårt gäng från Umeå, och då hittade jag dig, hoppas det är rätt, men det tror jag:=)Hoppas du minns mig:=), ...det är Aldijana...Kram
hör av dig om det är rätt aldijana.tanovic@hotmail.com

torsdag, 11 november, 2010  

Skicka en kommentar

<< Home