torsdag, januari 11, 2007


Sista dagarna i New York

- stötte ihop med Mary Louise Parker på MJ-butiken och det var bara hon och jag där och hon var gorgeous
- vi sprang till Apple Store för att hinna kolla på Keynoten i realtid i realland men de visade den inte
- hela stan luktade fis fast vi kände den inte
- jag började gilla öl (!)
- köpte vyuxenleksaker på kid robot
- j fyllde nitton vilket firades med asbra* presenter från undertecknad
- *tror ni mig inte kolla vad glad han blev





och såklart en massa mer men jag är helt snurrig i huvet och minns inget men det här åt jag och allt var gott:
- bagel som vanligt från brooklyn's natural
- världens godaste caprese-macka från Nolita House (ja, Konrad, jag var tvungen att återvända)
- en svindyr men asgod munk
- skittles
- twix med jordnötssmör (alltså, inbakat, inget jag hittade på)
- quesadilla med svarta bönor
- tropicana med banan, jordgubb och apelsin och persika, mango, apelsin (drack jag)
- falafel
- raspberry scones
- tuna melt

godnatt

3 Comments:

Blogger Jacob! said...

Blev och blev – ÄR asglad FORTFARANDE!!! Du glömde maten på snutdinern. Ajaaaaaa, MVH/35-åringen

fredag, 12 januari, 2007  
Blogger Jacob! said...

P.S. ta bort ordgåtan när man ska kommentera, jag går nit på den varje gång!

fredag, 12 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

give me a tuna melt. omgående. eller vilken som helst går bra, as long as it's a melt. jag hoppas att du även åt på TacoBell?? /din dejt på söndag =)

lördag, 13 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home