måndag, januari 15, 2007

this right here is my victory lap



Tvåtusensex vilken pärs.
Lärde mig gilla sushi men det är också en av de få glädjeämnena och rå fisk är en klen tröst under det hittills mest smärtsamma halvåret ever.

Tvåtusensju kommer dock att bli en skräll men för att skapa utrymme för det måste jag bryta vissa mönster, fila bort lite förhårdnader och dränera lymfan.

Alltså åker den här bloggen ut med fontanellen före.
Och jag kommer inte att återvända hit, det var kul så länge det varade men nu börjar Det Nya.
Till exempel åt jag kött i fredags (men tro inte för en sekund att jag njöt av det).

8 Comments:

Blogger Jacob! said...

<3

måndag, 15 januari, 2007  
Anonymous Jens said...

WTF? (ang bloggen. köttet var bara en tidsfråga)

måndag, 15 januari, 2007  
Blogger c said...

ÅH NEJ KOM TILLBAKA!

måndag, 15 januari, 2007  
Anonymous Johan Johansson Andersson said...

betyder det att du kommer ringa mig någon gång då?!?!?!?

tisdag, 16 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

r.i.p

tisdag, 16 januari, 2007  
Anonymous anna-carin said...

alltså, hur mår du? liksom.. varför åt du kött?
gå in på min blogg och kolla klänningen jag beställt! tänkte ha den på brödloppet!!

torsdag, 18 januari, 2007  
Blogger Brita said...

jacob: likewise I'm sure

jens: haha, jag måste ju värma upp!

cherry: du med! till sthlm alltså.

johan: i allra högsta grad, ja. har köpt funny face!

a-c: jag åt kött för att jag var full, och jag lägger ner bloggen för att den handlar för mycket om allt som varit som inte är längre.

torsdag, 18 januari, 2007  
Anonymous Johanna N said...

Men du säger var sen eller?

torsdag, 19 juli, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home